Vrácení / reklamace

Pokud jste registrovaný zákazník, pak můžete vrátit/reklamovat zboží pomocí webového formuláře.

Můj účet

V Můj účet (v hlavičce nebo patičce webu)/Objednávky vyhledejte objednávku, v rámci které chcete zboží vrátit/reklamovat. Zobrazte podrobnosti. Dole klikněte na tlačítko "Vrátit výrobek(y)". Produkt k vrácení vyberete nastavením počtu kusů k vrácení. Vyplňte údaje formuláře. Pokud je zboží poškozené, pošlete nám fotku pomocí tlačítka "Nahrát soubor". Po obdržení Vaší žádosti Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.

Zboží lze vrátit/reklamovat jen v případě, že je zaplacené a doručené!

Odstoupení od smlouvy

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů u zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (týká se služeb ze sekce "Přání na přání").

Poštovní krabice